COFFEE AS FUEL FOR BIKE-BARN CREATIVITY
Oprichters Dirk Jan Emmens en Marcel Trapman, jarenlange motorvrienden en beiden met een ondernemersachtergrond, gaan jaarlijks een paar weekenden met de motor op stap. Het is in 2021 begonnen gedurende een koffiepauze tijdens zo’n motortrip. Gezamenlijk stelden zij vast dat er voor hen bij de meeste motordealers in Nederland iets mist. Focus ligt, logisch ook, op verkoop, reparatie en onderhoud van motorfietsen.
Maar, motorrijders zijn gepassioneerd, willen genieten van wat motorrijden nog meer te bieden heeft. Kijken, praten en dromen van die mooie motorfiets, mooie kleding, nieuwe accessoires en natuurlijk de leukste motorroute. En dat alles onder het genot van een lekkere kop koffie. Aldus ontstond het idee om een eigen Motor Experience Center op te richten.
En zo ontstond de zoektocht naar een passend motormerk. De vintage uitstraling en het oudste Amerikaanse merk Indian van de Polaris Groep, hét kwalitatieve alternatief voor de Harley Davidson. Indian is bezig met een ongelooflijk succesverhaal en wat is er mooier dan om hier deel van uit te maken.